..........................................................................................LAUKIAME JŪSŲ MŪSŲ MOKYKLOJE!..................................................................................................................... Dėkojame už apsilankymą mūsų svetainėje!.................................................................................................................LAUKIAME JŪSŲ MŪSŲ MOKYKLOJE!............................................................................................................. Dėkojame už apsilankymą mūsų svetainėje!.....................................................................................................................LAUKIAME JŪSŲ MŪSŲ MOKYKLOJE!......................................................................................................... Dėkojame už apsilankymą mūsų svetainėje!.......................................................................

Pagrindinis Skelbimai Kontaktai Karjera Kaip mus rasti..

Apie mus

Būsimiems
  pirmokams!

Ekskursija į Latviją

2013 m. birželio 4 d., anksti ryte, mokinių ir mokytojų grupė, išsiruošėme į ekskursiją aplankyti kaimynų latvių. Keliavome autobusu į Rygą, kur aplankėme sportinių automobilių ir motociklų parodą. Po to nuvykome į Rygos zoologijos sodą, ten grožėjomės įvairiausiai gyvūnais. Žinoma, pasivaikščiojome ir po Rygos senamiestį, pasigrožėjome senąja miesto architektūra, tautodailininkų darbais, skulptūromis, Dauguvos prieplaukos vaizdu.  Po ekskursijų vykome į Jūrmalą prie jūros. Tikriausiai jūra visiems paliko didžiausią įspūdį, nes visi galėjome džiaugtis maudynėmis šiltose jūros bangose ir kaitintis saulėje, žaisti judriuosius žaidimus, užfiksuoti kelionės akimirkas fotonuotraukose. Pėsčiomis pasivaikščiojome po miestą. Stebino senųjų pastatų  rekonstrukcijos mąstai. Dauguma kelionės dalyvių pirko lauktuves namiškiams. Vakarėjant susiruošėme namo. Ilgos kelionės metu autobuse skambėjo dainos, visi dalinosi patirtais įspūdžiais.